4 maart 2010

Geldenvelop

zo af en toe maak ik iets wat de moeite waard is om op mijn blog te zetten. Zoals dit weekend deze geldenvelop, duidelijk voor een dame bedoeld. Ik heb er ook 1 voor een heer gemaakt, maar die inmiddels met geld gevuld en weggegeven.





Het papier had ik al, vorig jaar gekocht bij scraptea, een heel leuk winkeltje wat inmiddels jammer genoeg alweer over de kop is. De embossing heb ik gedaan met mijn big shot, evenals de vorm van de kaart (de "scallops"). De stempel is van SU, evenals de punches die gebruikt zijn en de bloemensplitpen. Eigenlijk is de envelop nog niet helemaal af omdat er nog een kaartje/envelopje in moet. Dat komt wel als ik weet voor wie deze wordt.
Laat je me weten wat je ervan vindt?
Groet, Petra

5 opmerkingen:

Andrea zei

leuk en mooi idee
groetjes andrea

Erna Logtenberg zei

heel mooi en wat een leuk papier!!
groetjes, Erna

m@deliefjuh zei

super mooi!

WilmaKuin zei

Erg mooi gemaakt!!

Larissa zei

Heel leuk gedaan Petra! Dit model wil ik ook nog eens proberen, maar ja helaas is het er tot nu toe nog niet van gekomen!

Sorry dat ik niet eerder reageerde op je vraag. Ik maak de patronen met een professioneel tekenprogramma, maar als je op google zoekt zal je ze ongetwijfeld ergens als freebie kunnen vinden. Zoek maar eens op gingham.

Liefs,
Larissa