21 februari 2011

Boekje gemaakt

Ik heb een klein boekje nagemaakt wat ik gezien had op youtube van paperphenomenon. Dit is de link naar de video, hij eindigt nogal plotseling, dan is het boekje nog niet klaar, maar je bent ver genoeg om er zelf één te maken. Dit is wat ik er van gemaakt heb. Ik moet nog tags maken, maar ben niet zo van de journaling enzo, dus heb nog geen idee wat ik op de tags moet schrijven. Komt vanzelf hoop ik. Het papier is gewoon het goedkope vintage papier van de Action, op 1 gebloemd stukje na. Van wie dat is weet ik niet.


6 opmerkingen:

Scrappiness zei

wat leuk zeg! En gaaf papier heb je gekozen!!

angelica zei

vindt het wel al heel geslaagt hoor
ga ik ook eens moeten proberen
nog een fijne dag

Yvonne zei

Wat een super leuk boekje zeg.. Erg leuk om kado te geven..

Groetjes,
Yvonne

Maaike zei

Oh Wauw... dat ziet er erg gaaf uit zeg! Super!!!

Unknown zei

wat ontzettend mooi openslag boekje!!

groetjes carla

simone zei

ontzettend mooi hihi je brengt me op een idee
groetjes Simone